„amoCRM„
amoCRM este un instrument foarte simplu de lucru cu potențialii clienți și cei existenți. Tot lucrul se face in cloud.

Toate apelurile, scrisorile, chat-urile cu clienții de pe site și din rețelele sociale sunt salvate în CRM
Roboții trimit e-mailuri, sms-uri clienților și automatizează vânzările
- CRM în sine conduce clientul de-a lungul pâlniei: de la contactul rece până la o afacere de succes
Marketing-CRM ajută la creșterea vânzărilor inițiale și la repetare
amoCRM te ajută să vinzi mai mult!
Ce poate face amoCRM?

Menținerea bazei de clienți
- Personalizați-vă canalul de vânzări pentru a se potrivi nevoilor dvs.
- Adăugați, denumiți, schimbați etapele pâlniei dvs.
- Configurați tranziția automată de la o etapă la alta.
- Marcați fiecare pas în culori diferite.
- Adăugați note în cardul clientului, orice informații ca notă.
Sarcini și memento-uri
- AmoCRM ajută la asigurarea planificării unei acțiuni pentru fiecare tranzacție. Dacă sarcinile nu sunt setate, sistemul semnalează acest lucru.
Puteți crea sarcini pentru a reaminti managerilor necesitatea de a efectua o anumită acțiune cu o afacere, o companie sau un contact.


Analitica
- Analiza canalului vă va permite să vedeți în ce etape pierdeți clienți și să furnizați suficiente date pentru a lua deciziile de management corecte.
- Analiza angajaților va arăta succesele, domeniile problematice și volumul de muncă pentru fiecare angajat.
- Analiza pe obiective vă permite să setați indicatori de performanță pentru angajați, departamente și companie în ansamblu.
