amoCRM

amoCRM este un instrument foarte simplu de lucru cu potențialii clienți și cei existenți. Tot lucrul se face in cloud.

  • Toate apelurile, scrisorile, chat-urile cu clienții de pe site și din rețelele sociale sunt salvate în CRM

  • Roboții trimit e-mailuri, sms-uri clienților și automatizează vânzările

  • CRM în sine conduce clientul de-a lungul pâlniei: de la contactul rece până la o afacere de succes
  • Marketing-CRM ajută la creșterea vânzărilor inițiale și la repetare

amoCRM te ajută să vinzi mai mult!

Ce poate face amoCRM?

Menținerea bazei de clienți

  • Personalizați-vă canalul de vânzări pentru a se potrivi nevoilor dvs.
  • Adăugați, denumiți, schimbați etapele pâlniei dvs.
  • Configurați tranziția automată de la o etapă la alta.
  • Marcați fiecare pas în culori diferite.
  • Adăugați note în cardul clientului, orice informații ca notă.

Sarcini și memento-uri

  • AmoCRM ajută la asigurarea planificării unei acțiuni pentru fiecare tranzacție. Dacă sarcinile nu sunt setate, sistemul semnalează acest lucru.
    Puteți crea sarcini pentru a reaminti managerilor necesitatea de a efectua o anumită acțiune cu o afacere, o companie sau un contact.

Analitica

  • Analiza canalului vă va permite să vedeți în ce etape pierdeți clienți și să furnizați suficiente date pentru a lua deciziile de management corecte.
  • Analiza angajaților va arăta succesele, domeniile problematice și volumul de muncă pentru fiecare angajat.
  • Analiza pe obiective vă permite să setați indicatori de performanță pentru angajați, departamente și companie în ansamblu.

Ion Platon – partenerul oficial al programului AmoSTART al companiei AmoCRM.

Te voi ajuta să alegi un tarif și să cumperi o licență, să configurezi amoCRM pentru procesele tale de afaceri și să organizezi instruirea angajaților.

Doresti să treci la următorul nivel în dezvoltarea companiei tale?

În viitor vor fi doar două tipuri de companii: cele care au implementat CRM și cele care au dat faliment.