„amoCRM„
amoCRM este un instrument foarte simplu de lucru cu potențialii clienți și cei existenți. Tot lucrul se face in cloud.

amoCRM te ajută să vinzi mai mult!
Ce poate face amoCRM?

Menținerea bazei de clienți
- Personalizați-vă canalul de vânzări pentru a se potrivi nevoilor dvs.
- Adăugați, denumiți, schimbați etapele pâlniei dvs.
- Configurați tranziția automată de la o etapă la alta.
- Marcați fiecare pas în culori diferite.
- Adăugați note în cardul clientului, orice informații ca notă.
Sarcini și memento-uri
- AmoCRM ajută la asigurarea planificării unei acțiuni pentru fiecare tranzacție. Dacă sarcinile nu sunt setate, sistemul semnalează acest lucru.
Puteți crea sarcini pentru a reaminti managerilor necesitatea de a efectua o anumită acțiune cu o afacere, o companie sau un contact.


Analitica
- Analiza canalului vă va permite să vedeți în ce etape pierdeți clienți și să furnizați suficiente date pentru a lua deciziile de management corecte.
- Analiza angajaților va arăta succesele, domeniile problematice și volumul de muncă pentru fiecare angajat.
- Analiza pe obiective vă permite să setați indicatori de performanță pentru angajați, departamente și companie în ansamblu.
